Vår dag

Lite text men många bilder, det kan väl vara en bra deal? ;) Jag är jättetrött och ska alldeles strax sova.

Idag var jag och Milton iväg och köpte en sån där dunväst eller vad man kallar det till honom. Som en jacka utan ärmar :) Marinblå är den, jättefin!
Vi åkte bussen dit och gick sen hem. Med facit i hand skulle jag gjort tvärtom. Jag fick nämligen gå 7,2 km i motvind. Inget skönt. Musiken i öronen överröstades av vindbrus!

Men jag höll ett bra tempo och hade bra puls så det blev allt ett träningspass. Denna vecka gick jag över 30 km :)

Väl hemma åt vi ugnsstekt falukorv och mos till lunch. Jättegott tyckte Milton :) Falukorv gillar han, speciellt korvstroganoff :)

Kvällen avrundade vi med en cykeltur på 2,5 km. Solen sken och vinden hade lagt sig. Vi mötte upp Daniel vid affären innan vi cyklade hem igen :)

Nu är det som sagt läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0