Busen säger godnatt!

Tog några bilder på busen nyss. Vad han gjort i pannan vet jag men det där vid ögonbrynet har han gjort på helt egen hand i hemlighet ;) Syns verkligen mer i verkligheten än när en blixt slår emot. Ser ut som han är klöst av en katt typ...

 

Nu är det snart läggdags för den unge herren och jag har även idag en ensam kväll i soffan då jag får bestämma över fjärrkontrollen :) Lyx haha... Det dröjer nämligen länge tills nästa gång. Daniel är ledig nu till nästa lördag och han jobbar inte natt förrän den...*kollar schemat*...15 september :O Det var länge tills jag får bestämma igen! ;)

Nä, välling och nattning! Godnatt hälsar Milton!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0