Det går (springer) framåt!!

Jag har försökt i flera dagar att lägga in inlägg utan framgång. Testar nu igen!

Idag var vi i stan då det är Kulturkalaset. Köpte en picknickkorg med sallad, macka, våffla, frukt och läsk :) Vi satte oss i Kungsparken på en filt och åt :) Hur mycket folk som helst i stan, men inte konstigt med tanke på det fantastiska vädret! Så här varmt hade vi inte en enda dag på semestern.

Vi strosade mest runt innan jag och Milton åkte hem och Daniel cyklade en lång runda.
När Daniel kom hem sov Milton och jag stack ut och joggade. Det har verkligen tagit sig nu för mig med joggningen. I söndags sprang jag 5 km på 38 minuter utan att gå en enda gång. Idag blev det 4 km på 28 minuter. Rätt stolt över mig själv faktiskt som tagit mig i kragen :)

Nu ikväll började vi undra viljen granne som spelade så jädrans hög musik. När vi gick ut på balkongen kunde vi sjunga med i Björnstammens" vart jag mig i världen vänder..." och de spelade inne i stan :P Saftig volym där måste ha varit. Jag hade gärna varit där! Jag gillar att gå på konserter och har gjort det mycket genom åren!

Nu ska jag låta ögonlocken falla! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0