För tidigt!

Jag skulle behöva bada i en isvak för att vakna till ordentligt :P Milton väckte mig 6.30. Troligtvis vaknade han av att Daniel kom hem från jobb. Vi brukar gå upp vid 8 och dum som man är anpassar jag min läggningstid efter den tiden.
Jag låg vaken i sängen till typ kl 1 inatt och gjorde ett träningsschema för kommande vecka. Har en månad på mig nu innan jag troligtvis ska vara med i ett lopp :)

Nu sitter Mille och tittar på barnprogram i sina första par kallingar :D och jag ska göra frukost :)

Om någon undrar varför han har ett blåmärke i pannan så är det för att han ramlat in i en dörr. Bulan är avlång, men blåmärket börjar försvinnan nu. Måste göra ruskigt ont att ramla in i hörnet på dörren :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0