Midnattsloppet!

I lördags var det Midnatstloppet här i Göteborg! Daniel skulle springa såklart :) Det skulle han även förra året men sen planerade vi in Miltons dop just den dagen :P Jag har förresten blivit påmind om att jag glömt lägga ut bilder från Miltons dop här på bloggen. Känns kanske lite sent att göra det nu men nån dag så ska jag göra ett litet kollage och visa. Det var så fint :)
 
På lördagseftermiddagen låg Daniel och vilade med Milton för att vara pigg på kvällen. Av deras sätt att ligga behöver man ju inte göra dna-test inte ;)
 
 
Det var en riktigt solig dag, men vid 19-tiden drog det in ett vansinnigt ösregn och jag blev så osäker på om jag skulle dra ut Mille i det vädret så sent på kvällen.
Vid 20-tiden blev det plötsligt regnfritt och i sista sekund sprang vi runt och packade till oss också så att vi kunde åka med in :) Milton som skulle sova fick ligga i liggdelen till vagnen! Inte trodde jag att han någonsins kulle använda den igen. Men som han njöt!!
 
 
Ösregnet kom tillbaka, men lagom till Daniels start slutade det. Jag och milel stod precis vid mål i grymt hög musik och en speaker som talade hela tiden. Vilket ös där var :) Så härligt! Milton sov lite och låg vaken lite. Tyvärr missade jag helt när Daniel kom förbi in i mål. Däremot fick jag med honom när jag filmade löparna :P Så vi har bevis på att han var med hehe!
Fotot är printscreenat från filmen, därav usel kvalite! (Daniel med svarta ärmar)
 
 
Precis efter att Daniel gått i mål öppnade himlen sig så vi åkte hem direkt! Var väl hemma strax innan midnatt. Milton somnade gott om i sin säng och natten gick bra trots omställningen.
 
Är osäker på Daniels exakta tid men tror det var 56 minuter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0