Plaskis!

Det blev en liten tur till Majorna och plaskdammen "plaskis" som finns där. Jag som bott i Göteborg i 4,5 år visste att den fanns men Daniel som är född och uppvuxen i Göteborg kände inte alls till den ;) Det är en stor grund pool mitt i stadsdelen ganska centralt i Göteborg. Rätt häftigt.
 
Milton tyckte det var jättekul iallafall! Solen sken och det var väldigt härligt!
 
 
Jag blev lite extra kär i Daniel när jag såg denna bilden ;)
 
 
Den där UV-dräkten har verkligen inte använts mycket. En gång under semestern och så idag. Idag hade han den bara for att hans badbyxor behovde tvattas *Milton stangde nyss av sa jag inte kan skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet, tack for den, hur andrar jag tillbaka*
 
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Är det på mobilen är det bara att trycka på den lilla jordgloben brevid mellanslagstangenten...
Kram

Svar: är tyvärr på datorn. hmm nu fick jag till ett ä :P men det går fortfarande inte få facebook. märkligt. hoppas ni har det bra :D
Hanna

2012-08-18 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0