Trotsunge!

Det hade gått jättebra idag! Han hade inte fällt en tår utan hade lekt och ätit och sovit :) Vår goaste kille!!
Han sprang fram till mig när jag kom men hade svårt att släppa leksakerna :P

Hemma var han trotsigare än någonsin och slogs och kastade grejor. Säkert en reaktion på hela dagisgrejen. Jag har varit helt slutkörd denna veckan pga inskolningen.

Idag var nog mycket värre för mig än Milton. Så tomt här var och så mycket jag saknade honom. Jag lyssnade hela tiden efter små tassande steg.

Killen vägrade middag och när bi frågade om han ville ligga i sängen så nickade han frenetiskt så det blev välling och nu sover han gott! Daniel fixar datorn och jag ser Fångarna på fortet. Jag ska lägga mig snart, ruskigt trött.
Det har varit segt på träningsfronten denna veckan och det blir inte bättre i helgen då Daniel jobbar. Men i veckan som kommer ska det bli hårdträning igen!

Bilder från middagen. Tokis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0