Check check check

Oj vilken dag. Produktiviteten har varit på topp. Känns inte som att det ens var idag som det var strömavbrott, så lång har dagen varit.

Jag har checkat av punkt efter punkt på listan och några strök jag helt då de kändes överflödiga att hinna/orka med.
Julgodiset är nu färdigt, nästan allt är packat och vi är väl så gott som redo att åka till Skåne och fira jul :)
Vi kom på att vi hade några ärende kvar så vi får ha en lugn morgon och åka lite senare än tänkt så att vi kan åka inom Backaplan när det öppnar kl 11.

Milton somnade inte förrän kl 22, men har sovit 4 timmar under dagen, så han vaknar nog tidigt ändå. Tanken är att ha pannkaksfrukost :) Milton brukar ju gilla pannkakor så vi hoppas det gäller trots att han är sjuk.
Han är väldigt förkyld och därmed också andningspåverkad. Vi får se om vi kan hålla honom i schack under julhelgen och inte behöver uppsöka läkare. Hade det inte varit för att det är just jul så hade jag hållt honom inne i några dagar nu. Men jag hoppas han piggnar till när han får leka med mormor och morfar :)

Liten plutt vid läggdags. Näsblod fick han och när han fick se sig i spegeln, med papper i näsan, tittade han förskräckt några sekunder och sen började han vråla! Lille älsklingen! Nu sover han gott och jag hoppas på att göra detsamma om 2,5 minut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0