Fy skäms på mig...

Jag missköter min träning väldigt mycket just nu... Jag har jättemycket att skylla på. Sjukt barn, sjuk sambo, huvudvärk, planerade dagar osv osv. Men inget håller i längden. 1 timme över har jag nog varje dag, jag ska bara använda den där timmen på rätt sätt...

Fast jag måste faktiskt kunna skylla på att daniel jobbar sin nattvecka, det gör det svårt för mig att komma iväg om inte Milton är på dagis...

Men idag kom jag äntligen till gymmet igen :D Det blev styrka i 50 minuter och sen avslutade jag med att jogga på bandet i 10 minuter. Har äntligen vågat börja träna magen fullt ut också, hej magrutor (höhöhö). Jag promenerade givetvis från dagis till gymmet och sen från gymmet och hem.
Till dagis tog jag bussen, det är inte direkt plogat ordentligt och köra en sulky i det går inte så lätt. Plus att vi var försenade. Vår lille buse har plötsligt bestämt sig för att inte sova hela nätterna utan vi har en vaken period mitt i natten. Suck!! Så jag kunde inte med att väcka honom imorse faktiskt. Då hade jag lämnat ett monster på dagis ;)

Påtal om dagis så går det jättebra att lämna honom nu. Idag kunde jag till och med lämna honom på gården utan problem :) Det gör dagen så mycket enklare för mig, då jag slipper känna ångest! Under min träning idag tänkte jag nog inte på honom alls ;) Låter ju hemskt, men det är ganska skönt att kunna släppa alla tankar på honom och bara tänka egna tankar :)

Nä slöfock, upp och hoppa, nu ska det rockas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0