Jul i vårt hus

Då har tomtarna hittat hem till oss också! :)
Julstämningen börjar infinna sig på riktigt!

I år hamnade tomtarna högt upp med tanke på den 85 cm höga virvelvind som bor hos ;) En tomte slängde han i golvet så den gick itu. Men jag tappade en liten julgranskula i glas så det var snäppet värre. Skillnaden är väl att jag råka medan hans var medvetet :P

Nu ska jag sova! Daniel ska vända dygnet och går väl och lägger sig vid 3-tiden skulle jag gissa. Milton somnade snabbt ikväll. Han hostar en del och gjorde även natten som var så vi får se om vi får sova hela natten. Imorgon ska vi till dagis och hälsa på och instruera om hans medicin igen. Nu får han airomir (luftrörsvidgande) upp till 7-8 ggr per dag vilket betyder att de kommer behöva ge honom på dagis. Det är nu över 2 veckor sen han var där så vi hoppas att han håller sig frisk ett tag och kommer in i rutinen igen! Jag ser helst att han håller sig frisk året ut i alla fall :) haha!

Bilder från vårt julpynt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0