Skruttig

Haha jag känner mig som en skrittkärring. Skulle behöva plocka fram mina kryckor ;)
Det där bodypump-passet igår var ju inte nådigt. Jag borde verkligen gå på minst ett sånt pass i veckan!
När jag vaknade imorse kände jag mig fräsch men nu... Jesus! ;)

Imorgon skulle jag tränat men det blir jobb istället. På eftermiddagen ska Milton gå lucia på dagis och det ska vi ju givetvis titta på :)
Imorgon kommer jag nog knappt ur sängen dock :P
På fredag blir det träning igen!!

Jag ligger redan i sängen, tidigare än nånsin tänkte jag säga, men tidigare än på länge i alla fall. Bäst att sova så att jag orkar med hela dagen imorgon!!
Godnatt!

Jag och Milton nu ikväll. Han älskar mössor inomhus, men vill inte ha dem utomhus. Knäppisen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0