Dagens middag

Nu var det väl längesen jag la in bilder på dagens middag. Förutom filmen igår då.
Jag äter inte LCHF längre. Om man mår illa bara av tanken på ägg, grädde och broccoli så blir det svårt. Jag hade ingen motivation till det alls längre. Men ner i vikt ska jag. Inom snar framtid vill jag gå ner drygt 5 kg och innan semestern skulle jag helst velat gå ner 10 kg.
Jag kör nu med begränsat kaloriintag. 1000 kcal per dag är målet vilket jag hållt i 1,5 vecka. Har en jättebra app på mobilen som hjälper mig :) och jag har gått ner i vikt redan och jag hoppas det fortsätter :)

Idag åt vi alla potatismos. Killarna hade ugnsstekt falukorv till och jag hade kyckling. Milton fick även smaka på lingonsylt, senap och bostongurka :) han äter allt och är väldigt lätt när det kommer till att äta!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Kul att du lyckas, själv sliter jag med både mat och motion. Vad är det för app du har?

Kämpa på!

2012-02-08 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0