Drulle :P

Vilken natt! Jag hostade så jag vände lungorna ut och in. Tur att Mille inte ville komma in till oss förrän vid 5.
Imorse hade jag träningsvärk i magen av allt hostande. Kändes märkligt :P

Efter frukost och första Millevilan blev det läkarbesök. Vi behövde recept på mer medicin samt ville att läkaren lyssnade på hans lungor och titta i hans öron.
Lungorna var slemfria!! :) Hur många gånger har vi fått höra det liksom :) Däremot var ena örat irriterat, men det var inte öroninflammation. Vi har fått droppar till örat.

Sen handlade vi lite. Men mer än så orkar jag inte idag.
Dietstopp idag med tyvärr. Blev helt orkeslös. Kroppen tog nog all energi till att bli frisk. Så nu har jag ätit några mackor med leverpastej. Riktigt gott ibland :)

Sen rubriken då! Daniel ringde lite halvförtvivlad innan. Han skulle ut på ärende och precis vid bilen skulle han tvunget kliva på en glashal isfläck :P Hans fötter bara försvann under honom och på väg ner slog han i armbågen hårt i bilen så att den fått värsta bulan!

Han har fortfarande ont i en fot och i armbågen. Vi åkte till en p-skade firma men de kunde bara få ut bulan lite sen vågade de inte mer för då skulle lacken spricka. Så nu får där vara en buckla ett tag. Till slut är man väl så van att man inte ser den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0