Lovisa?

Vi överlevde denna natten med, vilken tur :) Ombytta roller dock, Daniel sov i soffan medan jag sov i sovrummet. Detta för att jag skulle kunna ta Mille när han vaknade på natten. Vilket han gjorde vid två. Då fick han komma in och sova breve mig :)

Daniel ligger nu i sovrummet och sover, Milton ligger på sitt rum och sover och jag tänkte nog passa på att plocka upp lite här. Vårt hem har ju stått still senaste dagarna, förutom att diskberget växt och alla grejor som vi och Mille tagit fram ligger kvar framme. Här ligger leksaker överallt utspritt.

Sen så får jag ju inte missa att titta på teve nu när de ska namnge nya prinsessan. Vi tycker Lovisa är fint. Birgitta blir det ju med säkerhet i andranamn då namnet finns på både Victoria och Daniels släkt.

Slänger in en bild på busungen från igårkväll när han exprimenterade med gåvagnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0