Pappamys

Klockan var halv 5 när Mille vaknade och ville in till oss och i samma veva började jag hosta. Det känns fel att ligga och hosta med honom så nära så det var i med hostmedicin och halstablett och hela kittet. Men efter en halvtimmes Angry Birds spelande och fortfarande hosta så bestämde jag mig för att gå ut i soffan.

Mille vaknade till, tittade upp och ålade sen till Daniel och la sig tillrätta på hans arm. Det såg så himla gulligt ut :)

Jag smög verkligen ut i sovrummet, men vad händer sen? Jag sparkar till en jädra leksak som börjar spela glatt :P Fail!! Haha...

Nu ligger jag i alla fall i soffan, men jag hör att lilleman inte riktigt sover inne i sovrummet. Hoppas vi alla kan sova i åtminstonde tre timmar till. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0