Röntgen

Godmorgon!!
Här ligger jag i en tyst lägenhet. Daniel och Milton är på sjukhuset för att röntga Milles hjärta och lungor. Det är en del i utredningen om hans förkylningsastma. Jag tror det kommer gå jättebra och att även resultatet ser bra ut.

I förrgår var vi också hos läkare ju, och återigen fick Mille så mycket beröm för hur duktig han är vid läkarundersökningar. Han sitter helt still och tyst när de lyssnar med stetoskop, kollar öronen och halsen och trycker han på magen! Vår lilla stjärna :)

Jag är väldigt tacksam att Daniel stannade hemma idag. Jag hade inte haft en chans att åka iväg med Mille till röntgen. Trots värktablett har jag huvudvärk och 39,1 graders feber. Så jag kommer nog knappt komma ur soffan idag heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0