Sjukling!

Ja, jag är sjuk. Jättesjuk, nästan dödssjuk! I alla fall om ni frågar mig :P Nej, skämt åsido, men jag är inte frisk i alla fall.
Jag har gått och blivit riktigt förkyld helt enkelt. För behövde jag mest snyta mig men nu har det helt och hållet satt sig på halsen. Jobbig torrhosta, känns som jag har damm i halsen. Det väser när jag andas in. Har inte följt min diet idag. Har fuskat med både varm choklad och pizza. Får hålla den någorlunda ordentligt i veckan för sen nästa helg blir det kalas gånger två.

Jag har mest legat i soffan idag. Förutom när jag diskade och lagade lunch. Mille har varit en ängel verkligen. Lekt intill mig eller för sig själv och så sov han två timmar båda sina vilor så jag har verkligen fått vila jag med!

Och lillkillen har utvecklats ännu mer idag. Jag tycker att det är så häftigt att det fortfarande händer nya grekor nästan varje dag. Dagens grej var att börja vinka :D Han kröp mot mig tidigare och plötsligt vinkade han. Jag trodde det var omedvetet men sen när Daniel kom hem så vände Mille sig om i stolen och vinkade glatt flera gånger :)

Milton håller sig änsålänge ganska frisk. Han är inte förkyld men hade lite indragningar idag. Nu ikväll insåg vi att hans medicin börjar ta slut. Så imorgon ska vi ringa läkaren och med tanke på indragningar och att han tar sig för örat en del så är det bara bra om någon tittar på honom!

Nu ligger jag här och hostar och spelar Wordfeud med Daniel. Blir nog snart sova för min del!

Här kommer en massa söta bilder jag tagit under dagen :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh vilken liten underbaring! :) Ha en superfin dag!

2012-02-21 @ 07:15:38
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0