Timmy lamm :)

Det blev visst en Estelle. Helt oväntat men ändå ett bra namn enligt oss. Jag sa tidigare till Daniel att det vore tufft om de faktiskt gav ett namn som inte var väntat och som gick ifrån normerna lite :) Hellre lite nytänk än att det skulle bli en liten Margareta liksom :) Fint att de gav henne Prins Daniels mammas namn också.

Efter vi hade sett namngivningen så slig vi över på barnkanalen. Vi får ju inte missa Timmy Lamm ;) Jag tycker det är rätt kul, musiken är medryckande! Mille gillar det också faktiskt, så vi ser inte det bara för min skull ;)
Han stod och tittade idag och vinkade och pratade!
Jag skulle fota Timmy Lamm på teven och fick en rätt kul bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0