Vilken app?

Jag fick en fråga och personen hade inte angett mail eller blogg.

Frågan var vilken app som hjälper mig med viktnedgången.
- Den heter ShapeUp. Man laddar ner gratisappen och sen kan man köpa till så att man kan uttnyttja programmet mer. Jag kör på gratisversionen för den täcker det jag vill veta.

Jag skriver in vad jag äter och har på så sätt koll på hur många kalorier jag ätit. Jag fyller även i vad jag tränar.
Jag tycker att appen var lätt att förstå från början och den täcker mina behov nu.

Prova den! Det är aldrig fel att under några dagar räkna ut hur mycket man äter. Vissa äter alldeles för mycket medan vissa kommer på att de äter mycket mindre än de trodde.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0