Bio

Vi hade sen tidigare bestämt att gå på bio tillsammans idag om jag inte fick jobb. Milton skulle vara hos kompis Ludvig och hans mamma under tiden.

Vi såg filmen Tintin. Jag var väl skeptiskt innan och tyckte att det lät som en barnfilm. Men jag får erkänna nu att den var ganska bra. Fint gjord och det hände något hela tiden, den var aldrig seg. Däremot störde vi oss på att tex hunden Milou hette Snowie på engelska. Så de kallade på Snowie men det stog det Milou. Samma sak med poliserna.
Det var kul att vara på bio. Det är inte ofta jag är det. Biogodis var en självklarhet också :)

Milton hade det jättebra och när vi satte honom i bilen däckade han direkt :)

Nu ska vi sova! Godnatt!!!

Bjuder på en sexig bild från bion ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Oj shit, då blir det ju motion bara att gå från maskin till maskin. ;)

2012-01-24 @ 23:46:24
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0