Godnatt fredag!

Så var det kväll/natt återigen. Blir ett snabbt inlägg då jag är väldigt trött. Det har varit en lång och händelserik dag.

Natten blev bra. Han sov i sträck till kl 6. Mamma och pappa som skulle äta frukost tog upp honom. La tillbaka honom när de stack till jobb och så sov vi vidare en timme.

Sen kom en barndomskompis hit på snabbvisit. Hon bor i Stockholm numer så inte ofta man springer på varandra. Men det var kul att ses :)

Vid lunch åkte jag, kompis Pernilla och Milton till Väla. Började med att äta kycklingspett med jordnötssås och nudlar, jättegott, för att sen shoppa Millekläder, äta gräddbulle och gå en runda på Ikea.

På kvällen kom Daniel och Julia+kompis ner och min farmor och farfar kom på besök. Men pappa, brorsan och hans Pernilla droppade av en och en då dem blivit sjuka. Jag hoppas vi klarar oss. Vi har en liten sjukling att ta hand om. I skrivande stund sitter Daniel och vaggar en ledsen pojk i sin famn. Inte lätt att vara bebis och förkyld!

Bilder från idag när Mille sov ute i vagnen, när vi var ute och det var svinkallt och nu ikväll när Mille somnat i min famn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0