Når högt

Idag är det måndag, ny vecka. Daniel är ledig, jag fick inget jobb. Tur i oturen kanske jag får säga. Klart jag vill jobba, men jag har ett prov att göra ikväll och behöver plugga :) Mille somnade nyss så jag ska råplugga nu i 1,5 timme.

Vår lillle kille blir 8 månader gammal idag :) Han föddes dessutom på en måndag! Jag frågade honom igår hur vi skulle fira och han svarade "ätaaa!". Vad han menar vet vi inte men han upprepar ofta just det ordet. Vi tror inte att det betyder just äta för det är inget ord vi använt så mycket att han skulle lärt sig det tror jag :) Men varför inte ge honom något extra idag, kanske rentav en blåbärspuré som han älskar så mycket :D

Solen skiner ute så vi tänkte passa på att ta en liten runda ute sen, kanske gå till lekplatsen och gunga :)
Sen blir det veckohandling, städa, laga middag och tvätta. Och göra provet då! Håll tummarna för mig!

Här är lite bilder från igårkväll. Ni ser inte i syne, det är två olika färger på pyjamaserna ;) Vi fick byta om på honom efter halva kvällen :P

Han når mycket högt. Han kan nu ta nappen om man lägger den på tv-bänken.


Bus i pappas knä! Igår var första gången som Mille pussades med vilje för första gången :) Det var sååå sött att se!!!




Nej, plugga var det :) Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin blogg, och vilken söt liten grabb ni har!

2012-01-23 @ 11:51:47
URL: http://jjohannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0