Skåne - här kommer vi! :)



Här har vi en glad morgonkille som för första gången själv försökt dra täcket över huvudet vid tittut-lek :D

Idag har vi en massa att göra för om några timmar drar jag och Mille till Skåne med tåget :) Daniel och Julia och Julias kompis kommer efter på fredag. Vi ska fira min mamma som fyller år :)

Nu innan vi sticker ska jag HELST hinna sy två par beställda vantar, träna ett hårdpass (så att samvetet är bra nere i Skåne :P), packa till oss båda samt packa det som Daniel ska ha med till oss som vi inte behöver innan helgen och slå in present :) Givetvis mer såsom att äta två gånger, duscha, föna håret och sånt som också tar massa tid. Puh, får se vilket tåg jag till slut kommer med. 20.42 möjligtvis? ;)

Nu får jag starta dagen här. Mille säger "ätaa" hela tiden och jag instämmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0