Speciell dag

Nu är vi hemma efter en jättetrevlig kväll! :)
Vi hämtade ut ringarna, lämnade Mille hos Ludvig med föräldrar och åkte sen in till restaurangen Lilla Tavernan i Linné :)
Till förrätt blev det en mixad tallrik med varma förrätter. Vissa av dem jättegoda, andra inget som föll oss i smaken, men det var kul att få smaka på lite olika :)

Det var bra service och maten kom ut ganska snabbt men var välgjord och fint upplagd :)
Daniel saknade Milton och satte upp min mobil på bordet. Baksidan av mitt mobilskal är en bild på Mille nämligen. Han fick vara med på ett hörn, bokstavligt talat ;)

Till huvudrätt blev det mixade varmrätter bman fick lite av varje av souvlaki, kycklingspett, kalvfärsbiff och lammkotlett. Gott :)

Vi hade ätit färdigt tidigare än tänkt så vi passade på att titta på nya Plikta, den stora lekplatsen i Slottsskogen. Vi köpte även lite godis :)
Sen åkte vi ner till vattnet och satte ring på varandras finger :)

Det har varit en jättetrevlig kväll! Älskar min Daniel!!!

(bilderna hamnar tyvärr inte i rätt ordning alltid, inget jag kan göra något åt när jag bloggar från mobilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0