Glass glass glass i stora lass lass lass

Glass är det ända jag med nöd och näppe får ner just nu :( Började ju få ont i halsen i torsdagskväll igen. På fredagen var det värre och jag misstänkte att halsflussen kommit tillbaka. Det hade den inte fick jag veta hos läkare. Han sa att det var ett virus. Okej, fine, tänkte jag. Då går det över snart.
Det gick inte över. Men med alvedon höll det sig i schack.

Men så imorse stack det på fingrarna och jag hade röda märken. Kopplade då ihop detta med höstblåsor (som Milton haft nu i veckan) och lyste då med en ficklampa ner i halsen. Visst fan är det höstblåsor jag har. Inte konstigt att jag inte kan äta :( Prata kan jag däremot så Daniel har det inte fullt lika skönt som när jag hade halsfluss ;)

Det "bästa" är att det smittar mest innan det bryter ut samt i början. Jag ska prata med mina föräldrar om vi får komma till dem imorgon eller hur vi gör. Dem ska ju åka på semester så jag förstår ju att dem verkligen inte vill bli sjuka. Men det skulle vara kul att åka ner, inte minst för Miltons skull!

Så vi får se hur det blir! Så jäkla trist bara att sjukdomarna verkar gå runt här... Nu vill vi vara friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0