Mammabloggdate

Fram till kl 11.15 idag tvekade jag som bara den om jag skulle orka med bloggeventet!
Jag beslutade mig för att sticka dit men att jag skulle åka hem så fort det blev för jobbigt.
Jag tog på mig en vit långklänning och en pippi-omlottkofta utanpå!

Det var trevligt på eventet! Många jag kände var där, men där var också många okända ansikten. Inte så konstigt eftersom där var folk från både Stockholm och Skåne.
Vi åt vegetarisk buffé och det var en massa utlottningar på priser. Och så fick vi en stor goodiebag!

Jag orkade med timmarna, men i slutet var det jobbigt när de andra applåderade och jublade. Trumhinnan sprack dessutom under eventet. Trycket lättade för några minuter men sen återkom locket och trycket.

Nu ligger jag på vår säng. Har slagit in Julias presenter och ska vila lite. Daniel är en klippa och fixar allt till kalaset själv. Julia har hjälpt till lite hon med. Tills min nya värktablett har hjälpt kommer jag nog ligga här. Inte ett dugg kul att vara uppe och prata när det gör så ont.

Jag hoppas i alla fall att julia blir glad för presenterna :) skriver inte ut något här ifall hon möjligtvis skulle gå in på bloggen närmsta timmarna ;)

Nu kom Daniel in med glass. Det är det skönaste jag kan äta just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0