Organiserat kaos??

Började skriva detta inlägget redan igår men blev aldrig färdig.
En massa har kommit emellan. Eller ja, Milton har kommit emellan. Vår älskade lilla sjukling! Han är rejält sjuk, mer än han någonsin varit. Han tog över efter mig :( Samma dag som jag slutade min penicillinkur så påbörjade han sin.

Men mer om det imorgon. Äntligen har killen kommit till ro så jag måste passa på att sova!

För att komma tillbaka en snabbis på det som jag hade tänkt skriva igår. Milton rum var jättefin, tills han fick se ordningen. Ungen gick rakt in och välte ut sin röda korg med bollar, tog ut lådor och vräkte ut grejorna :P
Han hatar när det är ordning på hans rum. Han vill ha kaos. Men för honom är det kanske organiserat kaos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0