Skjut mig!

Det fanns en bra anledning till att inte träna igår. Jag var redan lite sjuk, och nog var det skönt att träna, men inte ett dugg värt det :(

Igårkväll, några timmar efter träningen kunde jag nästintill inte svälja, och det kändes konstigt i ena örat.

Gick och la mig med alvedon och hostmedicin som hjälp. Tänkte att jag skulle bli frisk över natten.
Yeah right!!! Vaknade kl 4 av värsta smärtan i örat. Jag har aldrig haft öroninflammation men misstänker att jag har det nu.

Halsen gör ont men skuggas verkligen av det onda i örat. Förutom att det gör ont så piper det högt i huvudet och jag hör jättedåligt.

Förutom läkarbesök så kommer jag hålla mig inne idag och troligtvis ligga i soffan. Daniel är ledig så Milton får bra sällskap :)

Just nu skulle jag bara vilja sova tills vårdcentralen öppnar, men det är omöjligt att somna :(

Killarna sover gott i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0