Hålligång

Idag har vi fixat och hållt igång hela dagen! Vi gör om lite i köket nämligen och just nu håller väggfärgen på att torka :)
Jag tror inte att vi är färdiga imorgon innan kalaset men det kommer i alla fall vara finare än innan!

Vi fick ju ställa in kalaset för mig för två helger sen men imorgon är det dax för ett nytt kalas :)
Mina föräldrar kommer redan vid lunchtid för att träffa oss en stund innan de åker och checkar in på sitt hotell. Sen kommer de på kvällen igen när Daniels familj också kommer.

Nu efter allt slitande idag så satte vi oss med barnen och såg på Pocahontas. Mille såg inte alls ut som en 9-månaders bebis när han satt i soffan och såg film och åt majskrokar!

Nu sover lilla barnet och inom en halvtimme antar jag att stora barnet också sover. Sen kommer jag stupa i säng jag med! Är så otroligt trött!

Imirgon blir det ännu mer fix, framförallt med köket, och sen kalas! :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0