Täckt av Claramell

Idag vaknade jag innan killarna och gick upp och njöt av lugnet och tystnaden. När de kom upp åt vi frukost och lagom till att milton skulle sova middag stack vi ut till Björlanda. Solen sken som bara den här hemma men ute vid båten var det tråkväder. Men lika bra att täcka av den så att vi sen kan börja polera och måla när det kommer fina dagar :)

Täckt båt.


Avtäckt båt.




Milton sov gott i bilen hela tiden!


Nere i båten såg det mesta bra ut. Då presseningen vid ett tillfälle lossnade i en storm i vintras har det kommit in vatten antagligen men inte värre än att vi kan fixa det :)

Vi lämnade av däckställningen hos Daniels föräldrar och stannade och gav Mille lunch. På vägen hem lämnades jag på gymmet. Daniels och Mille gick till lekplatsen :)



Till middag grillade vi kött och hade ugnsrostade rotsaker och bearnaisesås till :)


Nu är Daniel och spelar innebandy, Milton somnade tidigt och jag har över 1 timme att bara slappa i soffan :D

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad mysigt med båt! Jag lider i och för sig av sjösjuka, men jag gillar att bara ombord när den står vid land :D

2012-03-21 @ 21:33:16
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0