En bra dag

Efter några jobbiga men lugna dagar har vi återfått vår trotsiga ettåring ;) Han har varit så trött och ynklig. Igår började han gråta i soffan och gick in på sitt rum, släckte taklampan och la sig under täcket! Vår täckemotståndare! Han frös och var så trött!
Men idag var det en helt annan kille som sprang runt och lekte och trotsade :)

Men det bästa av allt?!
JAG HAR IDAG NÅTT MITT STORA VIKTDELMÅL!!!! :D
Helt galet fantastiskt, jag kunde knappt tro mina ögon! Det var riktigt stort för mig, jag har velat komma hit länge nu! Fan vad jag är bra ;)
Nu är det projekt hålla-vikten-i-december som gäller :)
Sen går jag på mitt nästa projekt efter nyår :)

Pga av dålig sömn under natten och dagen somnade Milton rekordtidigt idag, redan kl sex. Och Daniel är på julbord med jobb, så här sitter jag alena :P
Åt nyss god lax med bulgur! Tänkte passa på att klippa lite tyg nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0