Föräldrarmöte!

Milton grät jättemycket när jag lämnade honom på dagis idag :( Det är så jobbigt trots att jag vet att det går över fort igen. Jag gick raka vägen till gymmet och körde ett ganska långt och hårt pass. Sällan eller aldrig händer det att jag kan träna utan att ha en tid att passa eller någon som väntar hemma på en...
Så det är skön omväxling!

Kändes dock lite kul när jag kom på mig själv med att skruva ner volymen så att inte Milton skulle vakna :P Han brukar ju alltid vara hemma hos mig!

Det hade gått bra på dagis! Han hade ätit massor men inte sovit så det tog bara ett par minuter från att jag lagt honom i vagnen till han sov! :)
Han sover ännu!

Sitter just nu på en bänk och väntar på att Melinda och Ludvig ska komma hem. De ska passa Milton när jag åker på föräldrarmöte. De ni! Nu är jag vuxen minsann ;)

Daniel kommer till mötet efter jobb och sen åker vi tillbaks till Ludvig och company och äter middag :)

Milton hade stupat på asfalten idag. Dock inte blivit ledsen alls!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1732767/images/2012/pic_50854b1eddf2b37446003bc9.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0