Hjärtklappning!

Mitt hjärta slår fortfarande hårdare och snabbare än vanligt trots att det var 20 minuter sen.

Daniel glömde låsa ytterdörren när han kom in från lekplatsen med Milton! Det är farligt var man än bor men känns extra farligt när vi bor på tredje våningen med en brant spiraltrappa precis utanför dörren!

Vi är mycket noga med att låsa och ska sätta en grind i hallen just för att Milton slår ihjäl sig om han ramlar ner! Det är fritt fall på 2-3 meter ner i betongen om han ramlar i innersvängen av trappan! Hujedamej, vill inte tänka på det!

Jag låg i sängen och vilade (båda nedre visdomständerna gör ont) och hörde att Milton ryckte i dörrhantaget. Men det gör han så ofta och där är alltid låst. Utom denna gång. Jag hörde hur det ekade i trapphuset och for upp ur sängen. Strax efter kom Daniel springandes.
Allt gick bra denna gången!!!

10 min senare sa Daniel att hans hjärta fortfarande klappade snabbt. Samma hos mig! Milton är lyckligt ovetande!

Jag tror jag flyttar grinden från balkongdörren till ytterdörren redan idag! Nu nyttjar vi ändå inte balkongen och grillen så mycket mer!

Daniel tog med Milton när han skulle lämna Julia så jag ska fixa här hemma och komma ut på en joggrunda! Inte ett dugg sugen men det gäller nig bara att tvinga sig. Vill man vara fin får man lida pin! Tänkte springa runt sjön och det är ju en fin runda att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0