Mysfredag!

Det har varit en bra dag. Vi gick en lång skogspromenad innan på 1 mil. Härligt soligt väder men kyligt. Milton sov gott i vagnen nästan hela rundan :)

Efter att Daniel åkt till jobb åt jag och Milton middag. Sen efter lek och mys somnade han. Jag hade sett fram emot en filmkväll medan morgondagens middag puttrade på spisen. Men förberedelserna tog så lång tid så jag satte mig nyss i soffan :P
Kommer stupa i säng så fort jag släckt spislågan ;)
Men det var mysigt att stå för sig själv i köket med en god dricka och göra lite mer "avancerad" mat, något man inte brukar göra. Hoppas bara det blir gott också :)

Imorgon ska jag och Milton på mammabarnfika med vänner och på kvällen har vi bjudit hem vänner till oss vars son är lika gammal som Mille! :)

Hoppas ni har en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0