Packapacka!

När det inte blev tevekväll fick det bli packning istället. Iofs ganska bra med tanke på att vi åker imorgon ;)

Svårt att packa. Och mer att packa nu när det börjar bli kallt. Tur att vi blir skjutsade till tåget och sen hämtade i Ängelholm där vi hoppar av.
Funderar på om jag ska ta med åkpåsen också... Mycket att tänka på.

En sak som slår mig när jag ska packa Miltons kläder är att jag är så trött på hans kläder. Han har nu haft storlek 86 länge och det mesta är urtvättat och på gränsen för litet och har hamnat i dagishögen. Får nog köpa några nya fräscha t-shirts till honom. De vi köpte i Ullared förra veckan är för stora än och ska läggas i framtidslådan ett tag.
Men nu har jag plockat fram det finaste jag kunde hitta i alla fall ;)

Milton sover nu i alla fall efter att vi ätit lax och potatis till middag och sen gett honom ett bad.
Jag ska nog få en rygg- och nackmassage idag. Sen jag tränade axlarna i måndags på gymmet har jag haft ont i huvudet. Ska träna imorgonförmiddag igen så vill få ordning på spänningen i musklerna idag.

Foto på Milton tidigare idag när han åt mellanmål. Om man vill fjäska för Milton så ska man bjuda på framförallt banan, även falukorv är en favorit och sen kommer nog majskrokar och kanelknäcke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0