Söt målning

Ja här uppdateras det inte flitigt just nu. Jag har varit så himla trött idag och blandat med huvudvärk så blir det en tråkig dag så jag har mest slappat!

Snart ska jag lägga mig. Imorgon ska jag jobba vid datorn, Milton ska till dagis och Daniel ska fixa lite grejor här hemma. Sen så måste vi nog få till varsett träningspass också :) Jag vågar inte tänka på vägningen på fredag :P Mitt enda mål är att inte ha gått upp i vikt. Men jag gick +-0 förra veckan och det bör jag inte göra två veckor i rad om jag ska ha en bra chans att nå mitt mål. 4,5 vecka kvar nu tills jag ska ha nått mitt mål :) Det hoppas jag på att nå :)

Måste bara visa denna söta bild jag hittade på FB :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0