Tröttare än trött

Denna trötthet som sköljt över mig är helt osannolik. Jag hoppas på god natts sömn inatt!

Det gick super på dagis idag. Milton brydde sig inte så mycket om mig så jag fick leka med de andra barnen :P Då det blåste jättemycket var vi inomhus. Imorgon ska jag gå undan en stund. Jag tror ärligt talat inte Milton kommer märka något. Vår förra förskola ville att vi föräldrar tydligt skulle säga hejdå till barnet så att de visste att vi gick. På den nya är det okej att smyga iväg för att inte göra en scen av det. Jag blir kluven. Jag vill vara ärlig mot Mille att jag ska gå så han litar på mig att jag inte bara försvinner. Samtidigt som han nog inte skulle notera om jag smög iväg. Men som sagt, jag är rädd att han ska bli otrygg och tro att jag ska försvinna lite då och då sen. Då försvinner hans trygghet.

Får prata med personalen imorgon :)

Vi har varit hemma resten av dagen. Nu sover Milton och jag ligger i soffan.
Innan lekte han i soffan och det nya nu är tydligen att stå med fötterna i soffan med händerna på bordet :P
Han är rätt så trotsig just nu kan man lugnt säga. Han testar alla gränser!
Men det hör väl till vill jag intala mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0