Innan tuppen!

Undrar om jag nån gång kommer vänja mig vid att gå upp kl 6?
Visst visst, jag kan lägga mig tidigare på kvällen. Vi brukar lägga oss 23 och det tycker inte jag är sent. Milton sover gott, vi hinner slappa i soffan och de bra programmen är slut då :)
Igår blev det lite senare då vi fastnade i ett annat program vi ville se slutet på, fast kl 6 är för tidigt om jag så lägger mig 21.
Det finns ju inget att göra, det är fortfarande inte helt ljust ute och det är två timmar till frukost :P

Nu är klockan 8.30 och magen kurrar ordentligt. Vi skulle behöva vänta med frukost till 9 för vi behöver gå ner och köpa banan, men vi får se. Daniel har fått sovmorgon men snart väcker vi honom :)

Idag väntar avmastning av båten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0