Kväll igen

Så var kvällen här. Daniel jobbar och Milton sover redan.

Åt köttgrytan till middag som vi gjorde igår. Mmmm!! Gjorde den på entrecote. Köttet ramlade isär i munnen.

Milton var jättetrött redan innan middan och nu kvart över sju somnade han som en stock.

Vi var hos läkaren innan. Med tanke på hans kraftiga "anfall" innan så råddes vi av BUM att en läkare skulle titta på honom. Blev dock på vårdcentralen och då kan det ibland kvitta. De är inga barnläkare där och vet ju knappt nånting om barn känns det som.
Milton var duktig som vanligt. När läkare plötsligt gick fram till honom när han lekte och skulle lyssna på lungorna så stod han blixtstilla hela tiden! Vi tappade hackorna, ungen KAN stå still ;)

Lungorna lät bra men utslagen såg ut som matallergi och andnöden kunde vara allergi mot mögel. Som vi misdtänkt alltså. Men inga tester gjorda, varken på dagis eller på Milton så vi drar inga deffinitiva slutsatser än.
Milton ska i alla fall vara hemma imorgon. Läkaren sa att om Milton ska vara på dagis måste vi medicinera med kortison och det känns ju lite fel. Man ska väl inte behöva ta medicin för att gå dit?!

Nä, så nu ska jag städa upp så mycket det går utan att han vaknar, sen får jag försöka göra lite av det jag behövde göra imorgon, trots att han är med. Det löser vi nog :)
Julia kommer imorgon och på lördag kommer mina föräldrar. De ska passa barnen när vi springer iForm-loppet. Undrar om jag ens tar mig runt i den form jag är i nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0