Fredag!

Vilken intensiv dag! Jag skriver inte om mitt jobb här men kan nämna att det var en rätt lång och intensiv dag där. Sen åkte jag direkt till Christoffer och Michaela då Milton hängt med de hem idag. Vi inväntade Daniel och blev bjudna på taco.

Men herrejisses vad Milton var speedad och ledsen och riktigt panikångest-arg. Äta ville han inte och somna kunde han inte fastän han ville. Svaret fick vi nog en bra stund senare då han visade sig vara riktigt dålig i magen :( Stackaren hade ju säkert känt obehag men inte kunnat berätta. Han har nog ätit något idag som magen inte gillade!
Efter en dusch somnade han!

Vi festade loss på glass, maränger och chokladsås! Mums!

Nu sover killarna och jag joinar dem alldeles strax. Nu väntar en helg då Daniel jobbar och jag har allt ansvar för Milton så det gäller att vara pigg.

Jag och Milton igår när vi var och köpte peke till båten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0