Många ord fort

Jag är skitkass på att blogga om sånt vi gjort då vi haft med vanliga kameran. Då måste jag invänta tillfälle att sitta vid datorn osv osv. Så och idag. Vi spenderade eftermiddagen i Slottsskogen och tog säkert några fina foto, jag ska bara finna tillfälle då jag inte är själv med Milton, inte jobbar, inte tränar, inte har endast tjugo minuter ihop med min andra hälft eller inte ligger utslagen i soffan :P

Nu sitter jag på golvet breve Milles säng och inväntar John Blund. Det låter dock på andningen som om han redan sover! När jag går ut härifrån har jag ett inferno att ta hand om. Daniel är och lämnar Julia så jag tänkte räserstäda nu under drygt en timmes tid. Det blir rätt stökigt när vi alla vill umgås och hitta på en massa på helgen och inte vill städa.

För att komma till själva rubrikämnet. Mi har börjat få ihop meningar väldigt fort nu. Meningar som "jag vill inte" och "jag vill ha" dyker ofta upp men ikväll blev vi lite paffa när vi vinkade på Daniel och Julia ut från fönstret och Mille skriker "hejdå Julia och hejdå pappa!" i ett sträck. Snabbt också. Givetvis inte så korrekt som jag stavat utan mer "ejjå ulia å ejjå pappa!" Men ändå ;)

Nu sover krabaten så nu kan jag inte maska mer. Mooot städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0