Stolt och glad kille

Det är extremt sällan det står 21 först på klockan när jag lägger mig. Men jag har brottats ner av en oförklarlig trötthet. I helgen gäspade jag typ hela tiden och idag somnade jag på bussen hem. Och är helt slut nu. Bäst att sova så mycket det går!!

Efter jobb idag mötte jag upp killarna på Backaplan. Nya skor till Milton stod på schemat!
Efter mycket mätande och funderande och beslut av Milton gick vi ut från affären med två tuffa par skor i storlek 25.
Och ja, Mille fick faktiskt välja de mörkblå helt själv. Först fick han välja mellan tre skor och valde ut två. Då satte vi på honom en av varje och när vi frågade nästa gång var han tvärsäker på de mörkblå :D Joggingskorna valde vi men hann höll med. Härligt när det finns viss kommunikation :)

Och just det, får ju inte glömma bollen. Klart grabben ska ha en Champions League-boll! Han älskar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0