Familjen Koma

Vilken natt vi hade! Milton kom in till oss innan vi ens hunnit somna så Daniel, som skulle upp tidigast, gick och la sig i Milles säng.
Sen hann jag knappt somna förrän lillskit vaknade och sen gick det både minutrar och timmar av stundtals gallskrik innan han somnade vid halv två-två. Vi den tidpunkten hade även Daniel fått komma tillbaka för att avlasta. Vi vet inte vad som var fel!

Behöver jag ens nämna att jag gäspat några gånger idag. Kl 6 ringde min klocka! Tio över gick jag upp, halv väckte jag Milton och tjugo i gick vi hemifrån. Jag var rätt imponerad av mig själv där faktiskt! ;)

Fast vad jag/vi inte förstår är hur Milton kunde vakna med världens blåtira! Han såg inte klok ut första stunden han var vaken! Fast under dagen har den bleknat något! Det går visst vilt till hemma hos oss när vi sover :P

Att ha honom med på jobb idag gick jättebra, även om han nog tyckte att det var lite konstigt! Men han skrattade mycket och var inte alls beroende av att vara vid mig hela tiden!

Nu slänger vi oss på soffan och vi lär väl somna båda två på momangen! ZzZzzzzZzzzzZzz!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0