Miltons vrålåk

I förra veckan sprang jag på denna springcykeln i en butik. Mitt dåliga samvete och det faktum att Milton faktiskt nådde ner (det har han inte gjort på någon annan vi provatk) fick mig att köpa den! Det ångrar jag inte. Han gar provkört inomhus några gånger och idag när vi tog ut den så såg han hur van ut som helst. Släppte till och med båda fötterna i en svag nedförlutning :)

Cyklen var rolig ett bra tag men sen tog suget efter att hoppa i vattenpölar över ;) Rejält blöt kom han in och fick byta om innan han hängde med och lämnade Julia.

Vi är helt slut! Det har varit så intensivt både för kropp och knopp de senaste veckorna och nu har all kraft pyst ut. Imorgon blir det jobb för mig, så nu säger jag godnatt!
(Vi har fått en massa fina bilder från bröllopet, håll ut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0