Slappelördag

Jag sitter i soffan breve Milton och tittar på Pingu. Vi har redan sett avsnittet fyra gånger idag så jag kände att jag kunde fokusera på annat ;) Pingu är annars ett väldigt gulligt och stundtals lite roligt barnprogram.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Daniel har jobbat och vi har pulat hemma samt varit ute och cyklat. Jag fick jogga efter honom idag, han lär sig snabbt. Efter cyklingen blev det dusch för mig och bad för Mille.
Sen förberedde vi middag och väntade in pappa Daniel :)

Tanken var att gå ut en runda och spel fotboll nu ikväll men Milton, som varit rätt snorig idag, bäddade ner sig under en filt i soffan och ville sova. Inte riktigt likt honom så vi hoppas inte han blir sjuk nu när vi håller på med inskolning och allt.

Snart blir det nattning av lillkillen och vi ska mysa ner oss i soffan till nått tv-program gissar jag :) Åh jag ska äta cheeseballs mmmm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0