Jävlaskitfaktiskt

Jag är uppgiven. Kände redan i helgen att min nya förkylning skulle utvecklas till mer. Det är ju tydligen min vana trogen denna höst. Bihåleinflammation både i september och november. 

I måndags ville jag ändå försöka jobba men det var dömt att misslyckas :/ blev så illamående på bussen att jag fick gå av och ta frisk luft och vänta på nästa buss. Under den korta promenaden från bussen till jobb fick jag sätta mig ner några gånger för att jag var så skakig. Troligtvis feber eller blodtrycksfall gissar jag. Fick gå hem från jobb senare på dagen. 
Igår var jag hemma från jobb. Kände mig lite bättre men boka ändå tid hos läkaren. Och han behövde inte undersöka/fråga mycket innan han skrev ut penicillin. Jag ifrågasatte det men han var säker på att den hjälpte trots att jag får det återkommande. Han kunde inte svara på varför jag drabbas, att jag har en dålig höst. 

Just nu

Så nu är det ny kur av mediciner och jag hoppas verkligen att det hjälper snabbt för idag har jag inte rest mig ur soffan. Fyttirackarn vad ont det kan göra. Och illamående från helvetet. Usch!! 
Jag vill inte detta. Opererar snart bort huvudet! Hönor kan ju leva utan 
huvud! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0