Tomten

I måndags fick jag veta att Milton och dagis skulle gå till skogen och träffa tomten på tisdagen! Jag förvarnade dem om att Milton nog skulle bli panikslagen och att de nog fick hålla honom i handen. Lisebergskaninerna är det värsta han vet :P

På tisdagen ville Milton först inte alls till dagis. Sprang ifrån mig hela tiden när jag skulle klä på honom. 
Men vi kom dit och alla barn var förväntansfulla!

Döm av min förvåning när jag såg detta foto på torkskåpet när jag kom dit på eftermiddagen :D

Han hade tydligen inte tvekat att sätta sig i tomtens knä! Grupptrycket kanske, men jag blev väldigt glad att han hade vågat :)

Och det var så gulligt. Igår, onsdag, flinade han till och sa med busig röst "jag sa inte hej till tomten" och flinade ännu mer, som om det busigaste han gjort ;) sötisen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0