Blått blått blått

Godmorgon!!
Vi ligger kvar i sängen men inte länge till om Milton får bestämma. Bra mirgon när han trotsar sin mors vilja direkt ;)

Idag har vi inplanerat en fika vid 13-tiden. Innan det är det frukost, dusch och lite städning som gäller. Efteråt blir det nog en liten promenad och så ska kvällens middag göras. Vet inte riktigt vad än bara.
Jag måste nog gå och köpa ett riktigt färgsprakande plagg till Milton med :P
Allt han har är nästan bara blått blått blått. Och påväg hem till oss är just nu 4 plagg och när jag fick en överblick över plaggen så ser jag att alla är helblå :P
Han passar uppenbart i blått men någon annan färg skulle ju inte skada! :P



Nä nu får jag snart ett träpussel i huvudet så ren självbevarelsedrift vore att gå upp!

Haha alldeles nyss försökte han sätta en burk mot min mun, men jag puttade undan den lätt. Då säger han "Nej sa jag!"
Jag säger nog ofta just den meningen när han busar!
Plus att det är nytt att han säger mer än ett eller max två ord i taget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0