Godmorgon!

Vi har haft en lugn morgon hemma. Milton väckte oss innan väckarklockan gjorde det och vi kunde gå upp och äta frukost ihop :)
Jag var hemma och vabbade igår och är helt dagvill idag. Tror ju att det är måndag.

Milton mår bättre idag men igår hade han inte det lätt. Täpp och väldigt snorig, trött och tungandad. Jag maxade hans dos med airomir och han blev ändå inte helt hundra. Sög/torkade näsan hela tiden.
Eftersom jag maxat medicinen blev det en tur till läkare. Men uteluften och nya vyer gjorde honom tillfälligt piggare så vi åkte hem igen då det var lång väntetid. Han var för pigg för att vara där då, men vi skulle ringa efter ambulans om han blev sämre. Hmm, ytterligheter?!

Direkt vi kom ut igen däckade han i vagnen. Så pigg var han ja.

Vi slapp i alla fall åka in igårkväll igen och han verkar ha sovit bra inatt! Nu på morgonen verkade han piggare igen så kanske blev det en kort förkylningsvisit!

Idag blir det jobb för min del. Direkt hem sen för att avlösa Daniel som ska träna.

Imorgon fyller jag år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0