Hunger

Sitter på bussen på väg hem från jobb. Kommer mest hem för att ta över Milton då Daniel ska iväg och träna innebandy. Delad vårdnad i samma hem kan man kalla det :P Milton är med en av oss i taget.

Försöker komma på nått bra att äta till kvällsmat. Killarna äter innan jag kommer hem så det är bara till mig. Jag är konstant hungrig sen jag började jobba. Förutom igår efter två semlor då :P
Åt mycket lunch men vill ändå ha mat igen snart. Hade tänkt börja tänka på kost och träning igen snart men det är ju inte lätt om man vill äta hela tiden ;)

När vi kommer till våren hade jag tänkt att jag kan jogga halva vägen hem de dagar Daniel hämtar/är hemma med Milton. Skönt att ha träningen avklarad redan när man kommer hem ju :)
Men nu är det för kallt. Skitkallt om händerna när vi åt mellanmål idag. Imorgon ska vi grilla korv till lunch så det blir till att värma fingrarna samtidigt! Jag har till och med haft på mig termobyxor igår och idag!!

Nu ska jag snart byta buss. Hoppas nästa kommer snabbt. Är man väl på väg hem vill man komma hem snabbt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0